• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Forex, erbjuden ett lån via Lendo

Larsa1023

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
19 Januari 2018
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Någon som har erfarenhet av Forex?
Har blivit erbjuden ett lån där vi Lendo, med ok ränta.
Är de snabba med utbetalningen? Jag har varit i kontakt med dem eftersom jag är lite av den äldre genaretionen och ej har bank id, de skickar skuldbrev hem, och enligt dem så tar det ca 2-3 dagar efter de fått brevet innan man har pengarna.
Men tänker att i verkligheten kan det vara annat :)
Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Kolle123

Gäst
Poäng: 0
Någon som har erfarenhet av Forex?
Har blivit erbjuden ett lån där vi Lendo, med ok ränta.
Är de snabba med utbetalningen? Jag har varit i kontakt med dem eftersom jag är lite av den äldre genaretionen och ej har bank id, de skickar skuldbrev hem, och enligt dem så tar det ca 2-3 dagar efter de fått brevet innan man har pengarna.
Men tänker att i verkligheten kan det vara annat :)
Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?


Jag har forex på ett stort lån . Funkar kanon . Tog nog närmre 4-5 dagar till utbetalning men då fick dom skuldebrevet på torsdagen och tror jag hade pengarna på tisdagen veckan efter och dom löste lite andra skulder smidigt
 

Larsa1023

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
19 Januari 2018
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag har forex på ett stort lån . Funkar kanon . Tog nog närmre 4-5 dagar till utbetalning men då fick dom skuldebrevet på torsdagen och tror jag hade pengarna på tisdagen veckan efter och dom löste lite andra skulder smidigt

Skickade du in id och lönespec?
Hör de av sig efter man skickat in skuldbrevet el sitter pengarna bara på kontot?
Fakturan, hur får du den?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp